lub zadzwoń
+48 22 314 14 00

 

Sales Power

 

Innowacyjna firma z Polsko–Amerykańskim kapitałem. Ważniejsze fakty: Rozpoczęcie prac na produktem SalesPower: Styczeń 2008, Spółka powstaje: Kwiecień 2009, Inwestor: Tad Witkowicz, Główne Produkty: SalesPower, Customer Development Module, Cel krótkookresowy: Zdobyć pozycję lidera w zarządzaniu wiedzą sprzedażową na rynku w Polsce, Cel długofalowy: Zdobyć pozycję lidera w zarządzaniu wiedzą sprzedażową na rynku w USA. Główni klienci: Adecco Poland, PTC Era, Forte Vita, Play, Allianz, Sandler Training, Brief, PNSA

Zapisz się na newsletter
Bądź na bieżąco z aktualnościami i konkursami organizowanymi w ramach Kongresu Sprzedaż
Partner:
Sponsorzy:
Patroni Medialni:
Media branżowe: